Výstava pro podnikání a franchising

PRO NÁVŠTĚVNÍKY
VSTUPNÉ ZDARMA

Zlatý partner výstavy

Stříbrný partner výstavy

Hlavní partner výstavy

Mediální partner - internet

Mediální partneři

Doporučujeme

Mezinárodní výstava pro podnikání a franchising se stěhuje do výstavních prostor PVA EXPO PRAHA

Praha, 15. ledna 2014.

Pořadatelé  mezinárodní výstavy pro podnikání a franchising začátkem roku oznámili změnu v další strategii výstavy, která se uskuteční ve dnech 15. až 17. dubna 2014.

„Již dlouho jsme uvažovali, jak se přiblížit standardním výstavním projektům z této oblasti, tak jak je známe ze zahraničí. Hotelový a konferenční rámec při prvním ročníku v Praze ukázal, že Česká republika by mohla být dalším místem, kde se schází odborníci z oblasti franchisingu a podnikání tak jak to známe s Německa, Rakouska nebo Polska a Francie. Při výběru místa pro další konání výstavy jsme se tedy rozhodli jít cestou veletržní“, říká Monika Hrubalová, spolupořadatelka výstavy pro podnikání a franchising.

Pozitivní rozvoj, který by změna výstavních prostor mohla nabídnout je pro pořadatele nejdůležitější. V případě, že chceme ještě více penetrovat povědomí o oboru franchisingu, je potřeba rozšířit i okruh zájmových skupin, které s tímto oborem podnikání pořadatelé chtějí zasáhnout. Velice důležitým bude i v letošním roce charakter doprovodných aktivit, jejich rozdělení pro profesionály, zájemce konkrétní franchisingové systémy, ale i pro ty skupiny, které se zatím o této formě podnikání chtějí informovat. Vždyť právě oblast malého a středního podnikání je v EU nejrozšířenější, zabývá se jí zhruba 2/3 evropských firem.

Pro vystavovatele se rozšířením dnů (navýšení o 1 den navíc) nebo změnou prostor nic nemění. Ceny za výstavní a prezentační stánek, účast v doprovodných programech, nebo partnerství akce zůstávají stejné.

Výstava přinese podnětné informace na téma financování a rozvoje podnikání, vzdělávání, odborné přípravy, koučingu pro začínající a malé podnikatelé. Tato prezentace firem a osobností z oboru je soustředěná nově do tří výstavních dnů) a slibuje přinést podnětné zkušenosti a rady jak zkrátit cestu od rozhodnutí podnikat k vlastnímu podnikání.  Výstava je organizovaná za významné pomoci a podpory České asociace pro franchising, Slovenské franchisingové asociace a dalšími partnery výstavy a spolupracujícími médii.

Výstava, která bude probíhat ve spojení s obsahově ještě bohatší konferencí, soustředěnou do tří dnů a zaměřenou na marketing, podnikání, financování a prezentaci franchisových systémů. Je určená všem zájemcům o tento obor podnikání. Součástí bude také hojně navštěvován projekt pro vzdělávání -  Škola franchisingu. Časově a prostorově bude mezinárodní výstava pro podnikání a franchising propojena s veletrhy B2B

Pořadatelé výstavy:

Franchise & Retail Academy s.r.o.
Lhotská 2202
193 00 Praha 9
Ing. Jiří Krajča
Tel: 603 203 828
E-mail: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
www.franchising-academy.cz
www.vystavafranchisingu.sk

 

 

Poradce projektu
Monika Hrubalová
Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
tel.: 606 096 657

Press office
Vyšší odborná škola publicistiky
www.vosp.cz

Poznámky pro editory:

Franchise & Retail Academy

poskytuje komplexní služby v oblasti franchisového podnikání a při budování franchisových konceptů. Budoucím franchisorům poskytuje služby a poradenskou činnost. Vydávají publikace, časopis - tištěný a on-line. Pořádají přednášková činnost, semináře a výstavy. Každoročně pořádají pro zájemce školu franchisingu.

Vyšší odborná škola publicistiky. Škola, kterou založila v roce 1997paní PhDr. Květoslava Neradová, nabízí svým studentům možnost studovat v oblasti žurnalistiky a publicistiky, audiovizuálních a digitálních médií, public relations a marketingové komunikace. Studenti si zde osvojují praktické dovednosti ve třech zaměřeních, v nichž se mohou dále specializovat. Posluchači si během prvního ročníku osvojí základy žurnalistiky, mediální tvorby a společenských věd. V druhého ročníku, si zvolí zaměření, pokračují v prohlubování teoretických znalostí, praktických dovedností, účastní se projektů a praxí a dále se specializují. Ve třetím ročníku studia rozvíjejí vybranou specializaci, tvoří vlastní projekty.

Agentura PubliCity, která se podílí na přípravě výstavy pro podnikání a franchising vznikla jako školní projekt v roce 2010. Posláním této agentury je poskytovat komunikační služby zaměřené na publicitu a práci s veřejností. Studenti se zde učí vzájemně spolupracovat na různorodých projektech a aplikovat své znalosti do praxe. V průběhu studia tak získá každý student díky těmto takzvaným dílnám řadu praktických mediálních dovedností.