Výstava pro podnikání a franchising

PRO NÁVŠTĚVNÍKY
VSTUPNÉ ZDARMA

Zlatý partner výstavy

Stříbrný partner výstavy

Hlavní partner výstavy

Mediální partner - internet

Mediální partneři

Doporučujeme

Jednou vymyslet, stokrát prodat

Podnikání formou franchisingu se představí na nové a v Praze ojedinělé výstavě pro podnikání a franchising, kterou pořádá Franchise & Retail Academy a odborný magazín pro podnikání a franchising START ve dnech 22.–23. února 2013 v Praze.

(Prosperita, ročník 14 (11/2012)

„Střednědobou vizí je organizovat pravidelně minimálně jednou v roce specializovanou výstavu pro podnikání a franchising v konferenčních a výstavních prostorách v Praze. Plánujeme progresi do dalších oborů souvisejících s podnikáním, čímž bychom rádi rozšířili portfolio zájemců i možností firem se výstavy účastnit,“ řekla Monika Hrubalová odborná poradkyně výstavy. 

Po celou dobu výstavy bude probíhat v konferenční části kongresového centra U Hájků doprovodný program. Přednášky, prezentace a diskuzní fóra jsou určeny pro všechny návštěvníky výstavy. Témata jako marketing, franchising, podpora podnikání, právní otázky a ukázky podnikatelských řešení ocení zvláště návštěvníci z řad malých a středních podnikatelů a ti, co se rozhodují začít samostatně podnikat. Jak řekl Ing. Jiří Krajča, vedoucí čtvrtletníku START a poradce České asociace franchisingu: ,,Malé a střední podnikání je vhodnou oblastí, kde se franchising velice dobře uplatňuje. Jde o odbytový systém zboží a služeb na základě licencí, který umožňuje příjemci franchisy nadále právně samostatně podnikat na vlastní účet, což je jeho velkou předností. Franchisové koncepty umožňují prodávat například módní zboží, obuv, kosmetiku, ale i stavební materiály nebo letenky. Tímto výčtem nejsou zdaleka vyčerpány všechny oblasti franchisingu. Metoda je vhodná pro všechny, kteří chtějí pracovat naplno a podnikat bez velkého rizika.“ 

V roce 2012 by měl počet franchisových sítí v ČR překročit 200. V minulém roce výrazně vzrostl počet franchisových poboček, a to z 3476 na 4366, což je skok o 25,6 %. Dle nedávného průzkumu uvedlo 19 systémů v ČR, že otevřou 21–30 nových franchisových poboček a 10 systémů předpokládá, že otevře 51–100 nových a tři systémy mají v plánu otevřít 300–500 nových poboček. V České republice zaměstnávají franchisové sítě odhadem 30 000 osob, což je v průměru kolem 200 zaměstnanců na jeden systém. Tento nárůst nových poboček jistě přispěje ke zkvalitnění komunální sféry měst a obcí a vytvoří nemalý počet pracovních míst. Generálním partnerem výstavy pro podnikání a franchising se stala společnost NATURHOUSE, celosvětová síť dietetických center s vedoucím postavením v České republice, na Slovensku i v zahraničí. Master franchise licenci pro Českou republiku a Slovensko získala v roce 2008 společnost REDUCCIA s.r.o., první dietetické centrum NATURHOUSE v České republice bylo otevřeno říjnu 2008. V současnosti otevřeli odborníci na zdravou výživu a redukci nadváhy již svoji 50. pobočku. Prestižní portál Franchise Direct zařadil NATURHOUSE na seznam Top 100globálních franchisingových systémů. 

Hlavní partnerství potvrdil franchisový koncept DietFitness, který představuje revoluční koncept, jenž svým pojetím spadá do tzv. Medical Fitness a je zaměřený na tuky. Vychází z potřeb lidí redukovat nadbytečné kilogramy. Je určen pro vyznavače nového životního stylu, převážně lidem, kteří chtějí hubnout na základě logických principů nebo si chtějí udržet, či zvýšit svoji kondici.