Výstava pro podnikání a franchising

PRO NÁVŠTĚVNÍKY
VSTUPNÉ ZDARMA

Zlatý partner výstavy

Stříbrný partner výstavy

Hlavní partner výstavy

Mediální partner - internet

Mediální partneři

Doporučujeme

Zájem o podnikání pod zavedenou značkou stoupá

Ve dnech 22. až 23. února 2013 proběhne v kongresově výstavních prostorách U Hájků v Praze 1 výstava franchisových konceptů.

(Pražské noviny, http://www.prazskenovinky.cz, 13.únor 2013 - 12:00)

Akce proběhne v pátek 22. a sobotu 23. února od 10 do 18 hodin v Kongresovém centrum U Hájků, Na Poříčí 42, Praha 1. Spojená bude s tematickými přednáškami v rámci výstavy pro podnikání a franchising a Školy franchisingu. Pro Pražskké novinky to uvedla Press office firmy PubliCity z Vyšší odborné školy publicistiky Praha a odborná poradkyně výstavy Monika Hrubalová.

Ta prozradila, že čeští odborníci a osobnosti z této oblasti podnikání budou prezentovat kolem 30. franchisových konceptů a 37 přednášek. Výstava si také klade za cíl přiblížit lidem, kteří uvažují o změně zaměstnání nebo hledají další výzvu ve svém profesním životě, způsob podnikání, který přináší mnoho výhod, rychlejší úspěch a výrazně nižší rizika.

"Pomocí franchisingu lze dosáhnout relativně vysoké návratnosti vloženého kapitálu s možností osamostatnit se, založit vlastní podnikání nebo nalézt východisko ze situace, kdy uvažujeme o nové práci," poznamenala Monika Hrubalová.

Ta poukázala na to, že v rámci výstavy byla spuštěna internetová televize Franchising TV, která je pod patronací studentské firmy PubliCity z Vyšší odborné školy publicistiky Praha.

Zároveň připomněla, že cílem výstavy je nejenom napomoci stávajícím podnikatelským skupinám, ale také vybídnout k zahájení nové kariéry v podnikatelské sféře. Tato ojedinělá výstava, soustředěná do dvou veletržních dnů (pátek a sobota), slibuje přinést podnětné zkušenosti a rady, jak zkrátit cestu od rozhodnutí podnikat k realizaci této myšlenky.

"Většina podnikatelů ve sféře malého a středního podnikání hledá informace o možnostech a alternativách svého dalšího rozvoje, pomoc při řešení problémů, úspěšné příklady, nové myšlenky nebo nabídky a partnery pro další spolupráci," doplnila.

„Z vlastních zkušeností vím, že řada lidí nemá jasnou představu jak podnikat formou franchisy. Tento ověřený koncept umožní lidem budovat si novou kariéru a postavit se na vlastní nohy pomocí relativně bezpečné metody. Příležitosti a výzvy – hodně se o nich mluví v souvislosti s ekonomickou stagnací. Franchising je jedním z řešení, které přeje šikovným, a právě proto je určitě zajímavé přijít a načerpat informace. Vždyť vstup na výstavu a doprovodné programy je po registraci na webových stránkách výstavy bezplatný“, říká odborná poradkyně výstavy Monika Hrubalová.

Podle ní je výstava určena pro všechny podnikavé franchisové koncepty, firmy nabízející licenční prodej nebo sektor služeb pro malé a střední podnikatele. Dá se říci, že pro všechny, kteří chtějí využít zajímavého nápadů a ukázat možnosti - jak a v čem podnikat.

"Výstavu by ale neměly minout ani podnikatelské subjekty, které se chtějí inspirovat užitečnými radami a příklady z praxe, ani široká odborná veřejnost nebo osoby zajímající se o to, jak změnit svoji kariéru. Tedy mladí absolventi vysokých a středních škol, osoby 55+ a všichni zaměstnanci uvažující o podnikání," dále sdělila Monika Hrubalová.

Škola franchisingu a doprovodný program výstavy

Neodmyslitelnou součástí celého projektu bude podle jejích slov také bohatě obsazený doprovodný program, který bude doplňovat jednotlivé prezentace vystavujících subjektů a který bude probíhat po celou dobu výstavy přímo na výstavní ploše a přilehlém kongresovém sále.

"Ve dvou dnech trvání doprovodného programu bude možné vyslechnout kvalitní referáty a prezentace, navázat užitečné kontakty, zúčastnit se diskuzí a osobně poznat  odborníky a poradce z franchisového, jakož i z různých oblastí malého a středního podnikání, zástupce franchisových systémů a experty na řadu odborných témat," doplnila Monika Hrubalová.

Zajímavé rady a tipy na výstavě

Ta poukázala na to, že jak uvádí odborníci na franchising, základem je správný výběr budoucího partnera, místo, kde budeme franchisu provozovat, a dobrý smluvní vztah. O financování, právních otázkách či výběru konceptu se dozví případný zájemce na výstavě. Bude zde i řada odborníků a poradců z asociací, kteří rádi poradí. Důležité pro franchisanty je fakt, že se musí jednat o dlouhodobý model úspěšné spolupráce pro obě strany.

"Partneři výstavy se pro rok 2013 stávají společnosti NaturHouse - hlavní partner výstavy, Dietfitness a Business for Breakfast. I díky nim je možné po registraci na webových stránkách výstavy obdržet volnou vstupenku na veletrh. Soutěžit o hodnotné balíčky vystavovatele Yves Rocher můžete také na Facebooku /vystava franchisingu a prostřednictvím Českého rozhlasu, který je mediálním partnerem výstavy," dodala.