Praha, 15. ledna 2014.
Pořadatelé mezinárodní výstavy pro podnikání a franchising začátkem roku oznámili změnu v další strategii výstavy, která se uskuteční ve dnech 15. až 17. dubna 2014.
„Již dlouho jsme uvažovali, jak se přiblížit standardním výstavním projektům z této oblasti, tak jak je známe ze zahraničí. Hotelový a konferenční rámec při prvním ročníku v Praze ukázal, že Česká republika by mohla být dalším místem, kde se schází odborníci z oblasti franchisingu a podnikání tak jak to známe s Německa, Rakouska nebo Polska a Francie. Při výběru místa pro další konání výstavy jsme se tedy rozhodli jít cestou veletržní“, říká Monika Hrubalová, spolupořadatelka výstavy pro podnikání a franchising.
Pozitivní rozvoj, který by změna výstavních prostor mohla nabídnout je pro pořadatele nejdůležitější. V případě, že chceme ještě více penetrovat povědomí o oboru franchisingu, je potřeba rozšířit i okruh zájmových skupin, které s tímto oborem podnikání pořadatelé chtějí zasáhnout. Velice důležitým bude i v letošním roce charakter doprovodných aktivit, jejich rozdělení pro profesionály, zájemce konkrétní franchisingové systémy, ale i pro ty skupiny, které se zatím o této formě podnikání chtějí informovat. Vždyť právě oblast malého a středního podnikání je v EU nejrozšířenější, zabývá se jí zhruba 2/3 evropských firem.
Pro vystavovatele se rozšířením dnů (navýšení o 1 den navíc) nebo změnou prostor nic nemění. Ceny za výstavní a prezentační stánek, účast v doprovodných programech, nebo partnerství akce zůstávají stejné.
Výstava přinese podnětné informace na téma financování a rozvoje podnikání, vzdělávání, odborné přípravy, koučingu pro začínající a malé podnikatelé. Tato prezentace firem a osobností z oboru je soustředěná nově do tří výstavních dnů) a slibuje přinést podnětné zkušenosti a rady jak zkrátit cestu od rozhodnutí podnikat k vlastnímu podnikání. Výstava je organizovaná za významné pomoci a podpory České asociace pro franchising, Slovenské franchisingové asociace a dalšími partnery výstavy a spolupracujícími médii.
Výstava, která bude probíhat ve spojení s obsahově ještě bohatší konferencí, soustředěnou do tří dnů a zaměřenou na marketing, podnikání, financování a prezentaci franchisových systémů. Je určená všem zájemcům o tento obor podnikání. Součástí bude také hojně navštěvován projekt pro vzdělávání - Škola franchisingu. Časově a prostorově bude mezinárodní výstava pro podnikání a franchising propojena s veletrhy B2B
Pořadatelé výstavy: Franchise & Retail Academy s.r.o.
|
|
Poradce projektu Press office |
Poznámky pro editory:
Franchise & Retail Academy
poskytuje komplexní služby v oblasti franchisového podnikání a při budování franchisových konceptů. Budoucím franchisorům poskytuje služby a poradenskou činnost. Vydávají publikace, časopis - tištěný a on-line. Pořádají přednášková činnost, semináře a výstavy. Každoročně pořádají pro zájemce školu franchisingu.
Vyšší odborná škola publicistiky. Škola, kterou založila v roce 1997paní PhDr. Květoslava Neradová, nabízí svým studentům možnost studovat v oblasti žurnalistiky a publicistiky, audiovizuálních a digitálních médií, public relations a marketingové komunikace. Studenti si zde osvojují praktické dovednosti ve třech zaměřeních, v nichž se mohou dále specializovat. Posluchači si během prvního ročníku osvojí základy žurnalistiky, mediální tvorby a společenských věd. V druhého ročníku, si zvolí zaměření, pokračují v prohlubování teoretických znalostí, praktických dovedností, účastní se projektů a praxí a dále se specializují. Ve třetím ročníku studia rozvíjejí vybranou specializaci, tvoří vlastní projekty.
Agentura PubliCity, která se podílí na přípravě výstavy pro podnikání a franchising vznikla jako školní projekt v roce 2010. Posláním této agentury je poskytovat komunikační služby zaměřené na publicitu a práci s veřejností. Studenti se zde učí vzájemně spolupracovat na různorodých projektech a aplikovat své znalosti do praxe. V průběhu studia tak získá každý student díky těmto takzvaným dílnám řadu praktických mediálních dovedností.
Na konci října (30-31) 2013 se uskuteční v překrásných prostorách Palffyho Paláce první slovenská výstava věnovaná podnikání a franchisingu.
Výstava přinese podnětné informace na téma financování a rozvoje podnikání, vzdělávání, odborné přípravy, koučingu pro začínající a malé podnikatelé. Tato prezentace firem a osobností z oboru je soustředěná do dvou výstavních dnů (středa až čtvrtek) a slibuje přinést podnětné zkušenosti a rady jak zkrátit cestu od rozhodnutí podnikat k vlastnímu podnikání. Výstava je organizovaná za významné pomoci a podpory Slovenské franchisingové asociace, která se stala hlavním partnerem výstavy.
Číst dál: Novinka na slovenském trhu: Výstava pro podnikání a franchising v Bratislavě
Praha 19. 10. 12 – Tento podoba podnikání se představí na nové a v Praze ojedinělé výstavě pro podnikání a franchising, kterou pořádá Franchise & Retail Academy a odborný magazín pro podnikání a franchising START ve dnech 22. – 23. února 2013. V kongresovém centru U Hájků, Praha 1.