Výstava pro podnikání a franchising

PRO NÁVŠTĚVNÍKY
VSTUPNÉ ZDARMA

Zlatý partner výstavy

Stříbrný partner výstavy

Hlavní partner výstavy

Mediální partner - internet

Mediální partneři

Doporučujeme

Jednou vymyslet, stokrát prodat

„Střednědobou vizí je organizovat pravidelně minimálně jednou v roce specializovanou výstavu pro podnikání a franchising v konferenčních a výstavních prostorách v Praze. Plánujeme progresi do dalších oborů souvisejících s podnikáním, čímž bychom rádi rozšířili portfolio zájemců i možností firem se výstavy účastnit," řekla paní Monika Hrubalová odborná poradkyně výstavy.

Po celou dobu výstavy bude probíhat v konferenční části kongresového centra doprovodný program. Přednášky, prezentace a diskusní fóra jsou určeny pro všechny návštěvníky výstavy. Témata jako marketing, franchising, podpora podnikání, právní otázky a ukázky podnikatelských řešení ocení zvláště návštěvníci z řad malých a středních podnikatelů a ti co se rozhodují začít samostatně podnikat.

Jak nám řekl pan Ing. Jiří Krajča, vedoucí projektu čtvrtletníku START a poradce České asociace franchisingu ,,Malé a střední podnikání je vhodnou oblastí kde se franchising velice dobře uplatňuje. Jde o odbytový systém zboží a služeb na základě licencí, který umožňuje příjemci franchisy nadále právně samostatně podnikat na vlastní účet, což je jeho velkou předností. Franchisové koncepty umožňují prodávat například módní zboží, obuv, kosmetiku, ale i stavební materiály nebo letenky. Tímto výčtem nejsou zdaleka vyčerpány všechny oblasti franchísingu. Franchising je vhodný pro všechny, kteří chtějí pracovat naplno a podnikat bez velkého rizika.”

V roce 2012 by měl počet franchisových sítí v ČR překročit počet 200. V minulém roce výrazně vzrostl počet franchisových poboček, a to z 3 476 na 4 366 což je nárůst o 25,6%. Dle nedávného průzkumu uvedlo 19 systémů v ČR, že otevřou 21-30 nových franchisových poboček a 10 systémů předpokládá, že otevře 51-100 nových a tři systémy mají v plánu otevřít 300-500 nových poboček. V České republice zaměstnávají franchisové sítě odhadem 30 000 osob, což je v průměru kolem 200 zaměstnanců na jeden systém. Tento nárůst nových poboček jistě přispěje ke zkvalitnění komunální sféry měst a obcí a vytvoří nemalý počet pracovních míst.

Generálním partnerem výstavy pro podnikání a franchising se stala společnost NATURHOUSE celosvětová síť dietetických center s vedoucím postavením v České republice, na Slovensku
i v zahraničí. Master franchise licenci pro Českou republiku a Slovensko získala v roce 2008 společnost REDUCCIA s.r.o., první dietetické centrum NATURHOUSE v České republice bylo otevřeno říjnu 2008. V současnosti otevřeli již svoji 50. pobočku. Prestižní portál Franchise Direct zařadil NATURHOUSE na seznam Top 100globálních franchisingových systémů.

Hlavní partnerství potvrdil franchisový koncept DietFitness

Jedná se o revoluční koncept, který svým pojetím spadá do tzv. Medical Fitness a je zaměřený na tuky. Vychází z potřeb lidí redukovat nadbytečné kilogramy. Je určen pro vyznavače nového životního stylu. Je určen převážně lidem, kteří chtějí hubnout na základě logických principů nebo si chtějí udržet, či zvýšit svoji kondici.

V případě dalších informací nás neváhejte kontaktovat

Franchise & Retail Academy s.r.o.
Lhotská 2202
193 00 Praha 9
Ing. Jiří Krajča
Tel: 603 203 828
E-mail: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
www.franchising-academy.cz

 

Poradce projektu
Monika Hrubalová
Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
tel.: 606 096 657

Press office
Vyšší odborná škola publicistiky
www.vosp.cz

Termín konání: 22.-23. 2. 2013 (pátek a sobota) denně od 10,00-18,00 hodin

Místo konání: Kongresové centrum U Hájků, Na Poříčí 42, Praha 1

Poznámky pro editory:

Franchise & Retail Academy poskytuje komplexní služby v oblasti franchisového podnikání a při budování franchisových konceptů. Budoucím franchisorům poskytuje služby a poradenskou činnost. Vydávají publikace, časopis - tištěný a on-line. Pořádají přednášková činnost, semináře a výstavy. Každoročně pořádají pro zájemce školu franchisingu.

Vyšší odborná škola publicistiky. Studenti si zde osvojují praktické dovednosti ve třech zaměřeních, autorské žurnalistice, audiovizuálním a digitálním médiím a PR a marketingové komunikaci.

Agentura PubliCity, která se podílí na přípravě výstavy pro podnikání a franchising vznikla jako školní projekt v roce 2010. Posláním této agentury je poskytovat komunikační služby zaměřené na publicitu a práci s veřejností. Studenti se zde učí vzájemně spolupracovat na různorodých projektech a aplikovat své znalosti do praxe.