Výstava, která bude probíhat ve spojení s obsahově bohatou konferencí zaměřenou na marketing, podnikání, financování a prezentaci franchisových systémů, je určená všem zájemcům o tento obor podnikání. Věříme, že i slovenský podnikatelský trh zaujme a přiláká k návštěvě.
„Našim cílem je přinést na slovenský trh kvalitní setkání odborníků a firem z oblasti franchisingu. Přejeme si, aby táto specializovaná výstava spojená s konferencí a prezentací firem posílila a zkultivovala slovenský trh a také podpořila obor jako celek“, říká prezident Slovenské franchisingové společnosti Jozef Šétaffy.
Výstava bude místem nabídky nejenom pro franchisingové podnikání, ale také i pro ty, kteří nabízí své služby a produkty, především pro oblast malého a středního podnikání. Bude místem komunikace se zákazníkem a prezentace nových nápadů, trendů a podnikatelských inovací.
Výstava je určena pro všechny podnikavé franchisové koncepty, firmy nabízející licenční prodej, nebo sektor služeb pro malé a střední podnikatele. Dá se říci, že pro všechny, kteří chtějí využít zajímavého nápadů a ukázat možnosti - jak a v čem podnikat.
Na druhé straně výstava vybízí k návštěvnosti podnikatelské subjekty, které se chtějí inspirovat užitečnými radami a příklady z praxe, stejně jako pro širokou odbornou veřejnost nebo osoby zajímající se, jak změnit svoji kariéru. Tedy pro mladé absolventy vysokých a středních škol, osoby 55+, pro všechny zaměstnance, uvažující o podnikání.
Škola franchisingu – doprovodné programy výstavy
Neodmyslitelnou součástí celého projektu bude také bohatě obsazený doprovodný program, který bude doplňovat jednotlivé prezentace vystavujících subjektů a který bude probíhat po celou dobu výstavy přímo na výstavní ploše a přilehlém sále.
Ve dvou dnech trvání DOPROVODNÉHO PROGRAMU bude možné vyslechnout kvalitní referáty a prezentace, navázat užitečné kontakty, zúčastnit se diskuzí a osobně poznat odborníky a poradce z franchisového, jakož i z různých oblastí malého a středního podnikání, zástupce franchisových systémů a experty na řadu odborných témat.
Zajímavé tipy a rady
Jak uvádí odborníci na franchising základem je správný výběr budoucího partnera, místo kde budeme franchisu provozovat a dobrý smluvní vztah. O financování, právních otázkách, výběru konceptu se doví případný zájemce na výstavě, zde bude i řada odborníků a poradců z asociací, kteří rádi poradí.
Důležité pro franchisanty je fakt, že se musí jednat o dlouhodobý model úspěšné spolupráce pro obě strany.
Monika Hrubalová
Odborná poradkyně výstavy
Termín konání: 30.-31.10.2013 (středa až čtvrtek)
Místo konání: Pálffyho Palác, Panská, 811 01 Bratislava-Staré Mesto, Slovensko
Poznámky pro editory:
Franchise & Retail Academy s.r.o.
|
Poradce projektu Press office |
Poznámky pro editory:
Franchise & Retail Academy
poskytuje komplexní služby v oblasti franchisového podnikání a při budování franchisových konceptů. Budoucím franchisorům poskytuje služby a poradenskou činnost. Vydávají publikace, časopis - tištěný a on-line. Pořádají přednášková činnost, semináře a výstavy. Každoročně pořádají pro zájemce školu franchisingu.
Vyšší odborná škola publicistiky. Škola, kterou založila v roce 1997paní PhDr. Květoslava Neradová, nabízí svým studentům možnost studovat v oblasti žurnalistiky a publicistiky, audiovizuálních a digitálních médií, public relations a marketingové komunikace. Studenti si zde osvojují praktické dovednosti ve třech zaměřeních, v nichž se mohou dále specializovat. Posluchači si během prvního ročníku osvojí základy žurnalistiky, mediální tvorby a společenských věd. V druhého ročníku, si zvolí zaměření, pokračují v prohlubování teoretických znalostí, praktických dovedností, účastní se projektů a praxí a dále se specializují. Ve třetím ročníku studia rozvíjejí vybranou specializaci, tvoří vlastní projekty.
Agentura PubliCity, která se podílí na přípravě výstavy pro podnikání a franchising vznikla jako školní projekt v roce 2010. Posláním této agentury je poskytovat komunikační služby zaměřené na publicitu a práci s veřejností. Studenti se zde učí vzájemně spolupracovat na různorodých projektech a aplikovat své znalosti do praxe. V průběhu studia tak získá každý student díky těmto takzvaným dílnám řadu praktických mediálních dovedností.